Bugün 2 farklı doktora göründüm. Özele gittim düşük büyük ihtimalle dedi. Kese gibine bir şey var ama kan pıhtısı da olabilir dedi. . Hiçbir şey yapamayız, kan ver eve git bekle dedi. Sorma devlete gittim. Doktor baktı. Bu kese deri kan pıhtısına benzemiyor dedi. Eğer normalse değerlerin 3000 falan olmalı bi bakalım dedi. İğne verdi bir tane acilde yapıldım bir de progestoren verdi. Fitil olarak al ağızdan alırsan yüzde 80 i boşa gider dedi. Evde uzan ağır iş yapma dedi