rmys_06 14+3 haftalık hamileyim, hamile kalmadan az bi göbeğim vardı, şuanda acaba bebek belli mi karnım çıktı mı yoksa kendi göbeğim mi anlayamıyorum 😃 var mı belli olan 🤭
Yaman rmys_06 bnmde vardi gobegim 17-18 de cikmaya basladi gobegim senin erken olabilir daha cnm🙂suan 25 haftaligim top gibi karnim var
turunculuanne rmys_06 ben de 14+3 üm ☺️ Bazı günler karnım belirginleşmiş gibi geliyor eşim de öyle söylüyor bazen de bakıp yok ya hiç bir değişiklik yok daha diyorum 😂
isilbeyaz rmys_06 18 haftalığm normaldese zayıf bi yapım var hamile kalmasn önce benm göbek hemen belli olur zayıf oldupm içn demiştm ama hala öyle çok göbeğm yok yani badi falan giydiğimde evet burda bebek var diyebiliyorum kendime ama hamile olduğumu bilmeyen biri anlamaz 😃😅🤷🏻♀️
rmys_06 turunculuanne aynen banada eşim dedi karnın belli olmuş diye bakıyorum şöyle göbek gibide bebek gibide anlayamadım 😂
rmys_06 isilbeyaz bende bazen sertliğinden dolayı bebek olduğunu düşünüyorum ama dışardan normal göbeğim gibi 😂
Yaman rmys_06 bnde cok isterdim gobegim çıksın görümcem derdi cok kilo alcan yayılcak gobegin senin vucut müsait derdi hep ama tersi oldu suanlik one dogru gidiyor gobek🙂