Lmn Merhaba kizlar 29+6 haftaligiz yarin 30 olacaz insallah. Dün gece adet agrisi gibi siddetli agrim oldu duzenli bi agri degildi duzensiz girip cikan agrilar. Daha önce hic olmamisti gece çok korktum herhalde doğurcam dedim ama sonra gecti boyle olan var mi aranizda. Daha doktora da bu hafta gittim bı sıkıntı yok demisti tekrarlarsa gidecm yine😒
Eagil Lmn bende 25 haftaligim bende de oluyo sonra geciyo cok korkuyorum heralde 40 i edemicem bu gidişle diye ama rahim buyuyo die rahatlamaya calisiyorum
Tgbrl Lmn Canım aynı durumdayız hatta aynı günlerdeyiz bend gece düzensiz bi şekilde ağrı mıydı sancı mıydı tam anlayamadım bebiş hep sağ tarafıma toplandı galiba yalancı sancılar başlıyor diye düşünüyorum benimde kontrolüm haftaya inşallah bebişlerimiz iyilerdir 🤗
nurkara Lmn merhaba canim, benim aynı 29 haftada sancım çok olmustu, hatta bian acile gitmeyi düşünmüştüm doğum yapıyorum diye ama yanilmisim, oğluşum baş aşağı dönmüş, 😊 smdi 35 haftaligiz.. umarım seninkide öyle olmuştur 🙏🙂
Lolipop Ben de 15 hataligim bende de oluyor . Bunlar normal diye biliyorum.Bebek büyüdükçe rahim de büyüyor dolayısı ile böyle acılar cekiyoruz😉
Aselimm merhaba benimde olmustu agrim ama belimde adet olurken cektigim agriyi hissediyordum gelip geciyordu ama senin gibi endise etmistim doktoruma sordugumda karninda sertlesme yoksa endise etme demisti... Bunu soylemek istedim yinede doktorundan bilgi al en iyi o bilir.