Kızlar bir ay önce bebeğimin kalbi durduğu için kürtaj oldum .Bebeğimin pataloji sonucu temiz çıktı.Genetik bölümüne gidip testleri yaptıracaktık ama virüs dolayısıyla gidemiyoruz.Pıhtılaşmam var mı bilmiyorum bebekte sorun çıkmadığına göre benle ilgili bir sorun vardır diye düşünüyorum.Tekrar aynı şeyi yaşarım diye bebek de düşünemiyoruz.Test yaptırabilseydik sonucuna göre bir plan yapardık ama ne test yaptırabiliyoruz ne bebek yapabiliyoruz 😞 Ne yapsam sizce bilemedim