umymrv öncelikle şunu bilmek lazım ki suni sancı da normal sancı da aynı şey. Doğumu bitirecek şiddetteki suni sancı normal sancısı gelen kadında da aynıymış. Sadece burada önemli olan vücudun suni sancıyla baş edebilme toleresi. Eğer bebek kanala inemeyecekse, rahimde hiç yumuşama silinme yoksa suni sancı çoğunlukla işe yaramıyormuş. Uygun olmayan rahime suni vermek gereksiz acı verici yani. Ancak kendi doktorumun da dediği şu Suni alan kadın kendi gerçek sancılarını bilmediği için suniye tü kaka diyor ama literatür böyle demiyor. Kendi sancıları doğumu bitirebilecek kadar olsaydı suniye ihtiyaç duymazdı, ve o an kendi sancılarına da tü kaka derdi dedi. Allah hayırlı doğumlar nasip etsin hepimize 🙏🏻