Gonay benim ilk oğlumda tuttu. Yalnız çin takviminde yaş olayı var gerçek yaşa bakılmaması gerekiyormuş. Bi site var ırası otomatik hesaplıyo. Benim o siteye göre dogru çıkmıştı oğlum. Bundada daha öprenmedik 14+5 iz 16 haftada gidicez bakalım tutucakmı 😀