Ulku_meyraayazma 2 gündür ton baligi yiyorum 2 kavanoz dardanel ton cok yiyip sorun yaşayan varmi hamileler için zararlimi acaba hem severek yedim hemde suphe icinde kaldim🤦♀️
Eemmyy Ulku_meyraayazma bir defa bende yedim ama zararlı olduğunu duyunca dewam etmedim yediğime de pişman oldum
Esarikay Ulku_meyraayazma ton balığı yüksek miktarda civa içerdiği için hamilelikte tavsiye edilmiyor. Ayrıca dip balıkları da tavsiye edilmiyor
2104 Bende suan araştırıyordum. Haftada 2 defa light kutu ton balıpı yemekte fayda vardır diyor. Zararlıdır yazmıyor.
Busra_5 Konserve balıklarda sıkıntı olmuyor. Ama fazla yemek tabi ki zararlıdır haftada iki kutu yemek öneriliyor. Yüksek civa ve zararlı olma olayı taze ton balığında oluyor
turunculuanne Ton balığı büyük balık ama düşü civa içerenler grubunda canım yani yenmesinde sıkıntı Yok aslında ama bence miktarına dikkat et yine de nolur nolmaz
ozgeya Ulku_meyraayazma Haftada en fazla 2 gün ve üst üste olmamak şartıyla,toplamda 360 gramı geçmeyecek şekilde tüketilmesini öneriyorlar.