hope34 Ben iremhanıma gittim ama nevzat beyi tek gecerim serkan beyden de memnun kaldım ama randevusu cok az devlet hastanesindeki memnuniyetsizliğimden dolayı mustafa kemal takala gidiyorum. Riskli gebelik takibimi yapıyor
Busenindenizi mandalina ben medicalpark kazım inan iltere gidiyorum çok çok memnunum doğumuma son 6 hafta kaldı hem çok ilgili hem çok sakin ve güleryüzlü kesinlikle öneririm 🙏🧿