mandalina şu virüsden dolayı yok canım ya mecbur erken gidip beklenilcek valla uygun aslında medikal de öztanda ama ne bileyim ya istemiyorum kendimde hemsireyim devlet hastanesinde ardahanda arkadaşlarımın cogu bulundugum yerde dogum yaptı ondan dolayı bende devlet olsun dedim birikimimi çoçuklara yaparım ikiz bide benim bücürler