OzlemE Mrb. kızlar normalde miniğimiz ters dönmüştü ama bugün kontrole gittiğimde tekrar baş yukarı döndüğünü gördük. Doktorumuz salı gününe kadar bekleyelim hala dönmezse sezeryana alırız dedi. Var mı böyle bişe yaşayan 🙄
Kadert OzlemE aynıyz sizinla bzde 37+5 24 nisan cuma gününe gün aldık.biz sezaryan istiyoduk zaten ama perşambe gününkü kontrolmzde bebeğimz tersmş hala dvnmemiş dönmezde artık dedi .
Mehtapca06 OzlemE kilosu düşük mü yada iç karnın geniş mi ne dedi doktor nasıl dönmüş bu haftalarda çok nadir
OzlemE Mehtapca06 vallahi doktor da şaşırdı geçen hafta tersti nasıl dönmüş dedi.. Bekliycez salıya kadar bakalım
Mehtapca06 OzlemE yani normalde kolay kolay pozisyon değişmiyor hakkında inşallah hayırlısı olur canım
Adimadim OzlemE suan 37+2 yiz 38 de donmezse sezeryan gunu verecek ama ben 39 sonuna kadar beklemek isticem tabi bi sorun olmazsa
OzlemE Adimadim hayırlısıyla alırsın inşallah kucağına bnde beklemek istiyorum aslında ama suyunda azalmaya başlamış dedi
Gokcedamla Bende şuan 38+3 teyim. Benimde bebeğimin baş yukarıda. Doktor tam 39. Haftaya girdiğim güne sezeryan günü verdi
OzlemE Gokcedamla Aslında 40a kadar bekletseler keşke daha iyi olmaz mı acaba anlamadım direk sezeryan diyorlar
OzlemE Ay-Bek bana da dönmez artık gibi olumsuz konuştu ama bugün çevremden çok duydum dönen oluyormuş hep uzan yürüyüş yapma oturma uzanınca döner dediler
Gokcedamla OzlemE bir hafta öncesi alıyormuş sezeryan olan arkadaşlarimada öyle yapmışlar. Ortalıkta kötü bende daha fazla irdelemedim
Ay-Bek OzlemE ben hep ayaktayım sürekli bir şeyler yapıyorum Bilmiyordum hiç dikkat edeyim uzanayım ben de 🙏🙏
OzlemE Kadert aynen döneceğini sanmıyorum dedi ama dönenlerde varmış o yüzden napacağımı bilemiyorum ben aslında normal istiyordum.. Kilosu 3 sizin kaç acaba