Nursel45 17 haftalık hamileyim 2 hafta önce kendi doktorum bundan sonra ayda bir kere gel yeterli olur dedi ama ben doktorumdan hiç memnun değildim ve gitmeme kararı aldım sizce ne zaman gitmeliyim doktora ne sıklıkla ?