Burcuyyy Arkadaşlar 17 haftalığım hani çok yemek yersin miğden çok şişer patlıcakmış gibi karnımın içi öyle şiş ki dışardan bile belli çok rahatsız hissediyorum sürekli gurulduyor kabız da değilim ama neden böyle oluyor ki
Kbrakbra Burcuyyy bebek büyüdükçe daralıyorsun, bende öyleyim. Çok az yememe rağmen patlayacak gibi oluyrm