Merhaba guzel anneler
Ben talasemi tasiyicisiyim. Kansızlık değerleri 8ile 12 arası olması gerekirken sanırım, benim 9.25 mi ne. Kan ilacı kullanıyorum hatta günde 2 kullanıyorum ama değerlerimi bir türlü artıramadım. Doğumda bu durumun beni zorlayacağını söylüyorlar. Benim gibi olan var mı doğum olarak normal mi sezeryan mi olmalı peki?