41 haftayı doldurduk doktor Pazartesi’yi bekleyelim dedi olmazsa suni sancı ile başlatılacak
hiç bir belirti yok kendimi bugün doğururum diye düşünmüştüm ama yok hiç birşey biraz bel agrım dışında herşeyi denedim hiç birşey olmuyor vakti zamanı var demekki diyoruz ama sıkıldım artık bu leveli geçip oğluma kavuşmak istiyorum 😔