Herkese merhaba bu uygulamayı ilk indirdiğimde doğum hikayemi yazacağım hiç aklıma gelmezdi hamileliğim çok güzel geçti aslında bulantım falan hiç olmadı 33.haftamda en son doktora gittiğimde herşey normaldi ama 35.haftamda kendi doktorum virüs sebebiyle ayrılınca başka doktora gitmek zorunda kaldım ve kilosunun 33. Haftayla aynı kaldığını öğrendim o doktor bana 3 hafta sonra gel dedi ve iyiki onu dinlemedim başka doktora gittim o bana kan serumu taktı 10 gün devam ettik doktorumla kızm 400 grama kadar aldı ama o doktorumda virüs sebebiyle ayrıldı aynı hastanede kontrole gittiğim doktorda izne ayrılınca artık psikolojik olarak çok yuprandım ve 38+1 de başka bi hastaneye gittim annemin eski doktoruna ertesi güne sezeryan için randevu verdi ama ben daha önce dikiş bile atılmamış biri olarak korkuyordum ama belden vurulan iğne kan aldırmaktan bile çok hafif bi ağrı veriyor ver herşey ameliyat başlayana kadar kesinlikle korkucak bişey yok kızımı çıkarmaları 5 dk sürdü yanağıma verdiler öptüm yukarı çıkardılar sonra dikişlerim yapıldı ve bitti ameliyat olalı 3 gün oldu 2 gündür sadece çok başım ağrıyor kızım 2550 gram doğdu ve anne karnında enfeksiyon geçirdiği için kilo alamamış şuan yoğun bakımda ama bu hafta kucağıma alacağım İnşaAllah