Hashasim2020 Bulantı ilacına devam 🤭 Onun dışında daha iyiyim önceki haftalara göre. Ağrıyan herhangi bir yerim yok arada akıntım oluyor ama renginde falan herhangi bir sıkıntı olmadığı için endişe etmiyorum. Hafiften göbüş çıktı gibi 🤭 Sabah kahvaltı da hala zorlanıyorum ama yapıyorum mecbur 🙄 Sola doğru yatmaya kendimi alıştırıyorum ama zor oluyo 🤔 Böyle işteee henüz pek bir değişiklik yok 🙊