Öncelikle herkese merhabalar. Bu benim ikinci gebeliğim ilktede olmuşmuydu hatırlamıyorum ama şuan 5+1 günlük hamileyim şimdilik sadece keseyi gördük 10 gün sonra kalp atışı için gidicem fakat çok tereddütteyim iki gündür çanaşırım sürekli nemli idrar kaçırması gibi değil henüz o aşamaya gelmedim ama ilk gebeliğimde su kesem patşadığında gelen kokunun aynısını alıyorum şuan acaba normalmi yoksa benim burnummu hassaslaştı yada ciddiye almalımıyım