Daha ne kadar bekleyebilirsin ki canım bende 40+5 im doktorum hastanede değilmiş akşam gelicekmiş arayıp yarına yatışım yapılmasını istiycem Pazartesiye kadar bekliyelim demişti ama benim artık sabrım kalmadı benim ablam 42.haftaya kadar beklediği için bebek mosmor doğmuştu ve ağladığında bir kaç kere bayılmıştı bebek o yüzden ben cesaret edemiyorum ama sen bilirsin tabi 41. Hafta bile tehlikeli bana göre ama doktorum sorun görmediği için sabrettim