Ben dün gittim bizimki de yüzünü kapatmış vermedi doktor 5 hafta sonra kontrolüm var tekrar belki o zmn vericek bende sormadım hiç aklıma gelmedi benim bebeğin beslendiği rahim damarlarından birinde direnç çıktığı için 5 hafta sonra tekrar çağırdı kontrol etmek için gidince sorucam az para vermedim vermesi gerekiyor seninki de pek göstermemiş yüzünü doktor da uğraşmamak için vermiş eline net olmayan bi resim sonuçta okadar para veriyoruz biraz özenmeleri lazım