Zeyzeyka Benimguzelkiziim kuzenimin kızı Ayşem çok beğeniyorum o koymasaydı koyardım, net basit sade bi isim
Gamzedngdn Benimguzelkiziim benim kızımın adı da Masal olacak nasipse 🎀 ama eşim istese Asel Yada Elif de olabilirdi ☺️
HemsireAna Nursemom2 benim bebeğimin adı da Almila ama ı olarak koymak istemedim 🤔😊 söylemesi zor 🤦🏻♀️
Nursemom2 HemsireAna evet ama orjinalli almıla olduğu için bizde almıla koyalım dedik biraz kaba geliyor belki almila diye söyleriz