Iyi günler hanımlar ben 28 haftalık tek yumurta ikizlerine hamileyim bu haftalar boyunca sadece perinatoloji bölümünde muayene oldum. Ve benim erken doğum riskim çok yüksek ve normal bir kadın doğum doktoruna muayene olmadım zaten 15 günde bir perinatoloji doktoru görüyor size sorum ben Zeynep Kamil de doğum yapmak istiyorum ama bir yandan korkuyorum nasıl davranirlar ilk çocuğum zaten sezaryan olduğu için bu dogumumda sezaryan olcak zeynep kamilde doğum yapanlar bilgi verebilir mi biraz uzun oldu hakkınızı helal edin.🙏