Kızlar lökosit 500e uçmuş, spuamoz epitel de 75e uçmuş sınır 3 iken. Çok mu tehlikeli 2 gün sonra doktora gideceğim ama ben hiç idrar yolu enfeksiyonum var gibi hissetmiyorum 😣 renk koku yok ağrı yok akıntı oluyor ama gebelikte normal deniyor sanki ona da. Su da içiyorum daha napmam lazım 😞