Kızlar 6+4 haftalik hemileyim doktor düşük tehlikemin olduğunu söyledi sürekli yatıp dinleniyorum progestan kullanıyorum fakat hep kahverengi ara ara kırmızı kan geliyordu bugün sadece merdiven inmem sonucu kırmızı ve pıhtılı kan geliyor çok yoğun değil fakat ben çok korkuyorum doktorum kesede ve etrafında aktif bi kanama yok eski kanlar boşalıyodur yada yerleşme kanamasıdır dedi sizce ne yapmam lazım yardım edin 😭😭