Kızlar 12+1 dün gittim cinsiyeti gostermedi oglumda 11.haftada öğrenmiştim. Coronadan dolayı da ayrıntılı ultrasona kadar çağırmadi doktorum ama illa da cinsiyet ogrencem diyorsan gel arada dedi ama çok sağlıklı bulmuyorlar bu dönemde sık ultrasonu dedi. Çok da merak ediyorum siz kaçıncı haftada öğrendiniz