40+5 maalesef bir şey yok artık pozitifim sabret az kaldı diyordum doktorum Pazartesi yatış yapıcak diye ama gece 4 de kasılmalarım başladı nefes aldırmıyor ağrım yoktu ama uyuyamadım bir türlü sabah 9 a kadar rahat edemedim yatak batıyordu sanki ve sonra kendimi hüngür hüngür ağlarken buldum😂 hastaneyi aradım doktorum akşam 5 te gelicekmiş eğer onaylarsa yarına istiycem yatışımı sende nasıl durumlar canım