Betim valla yazabilir herkes yoruma açık fakat ben erik demedim pahalı bisey söylemedim kısır yani malzemesi 10 TL tutuyor herkesin alabileceği malzemeler içeriyor ki çoğu evimizde var ben içine sadece soğan koydum düşünün herseyi koymaya gerek yok😘😇 saygı çerçevesinde olduğu sürece herkes yazsın hatta yakında oturan varsa götüreyim Bayrampaşa da oturuyorum 🙏🏻🙏🏻