Esmaebru34 3 aylık olduk ne zaman alısverişe başlasam hafiften sizşer kaçıncı ayınızda başladınız zaten şuan 4.aya kadar bişey alamam sonrasında da erken olur dediler ama sizin tavsiyeleriniz nelerdir❣️
turunculuanne Esmaebru34 ben de 14+3 oldum bugün ama daha erken bence. Cinsiyet değişir mi diye tereddüt ediyorum🙄 sanırım ben 6.ay gibi yapacağım alışverişi inşallah bir aksilik olmazsa