Sebanur13 canımm gittim geldim doktora hiçbir sorun yok çok şükür. Yanlamasına yatıyordu şimdi kafasını yukarı çıkarmış ayaklar sağ yanda ve arkası dönük duruyor o yüzden hissedememiş olabilirsin dedi doktorum. İki haftaya daha da net hissetceksin dayan az kaldı dedi bir de ☺️ Bir de sırtüstü yattığın zaman bebek rahatsız olurmuş ve hareket edermiş denesene bi