YSinem Merhaba hanımlar. Ben 18+3 gebeyim. Bebeğinin ilk hareketlerini geçtiğimiz pazartesi salı günleri sık sık hissettim. Ama salı gününden sonra bir daha hissetmedim ve panik oldum normal mi sizde neler yaşanıyor
Aysenes YSinem ben ilk 16 da hissetim smdi 18 haftaligim bi gun hareket ediyi iki gun sakin bu haftalarda normal