Kızlar merhaba geçen ay rahim flmi çekildim ben yumurta takibiyle bi tane yumurtam gelişti kendiliğinden ve 26 mm olmuştu çatlamadı doktorum da büyük dedi bir dahaki aya kalsın dedi ve adet günümü bekledim geldi bitti doktorumla irtibattaydım ben 5.6 günü değerlendirip yanıma gel dedi bizde uyguladık bugün hastaneye gitmem lazım dı fakat aradım doktor yok hastanede şimdi ne yapacağımı bilmiyorum doktoruma da yazdım ne yani bu ay boşa mı gitti acaba aynı şeyleri yaşayan varmı kızlar aranızda 😢