Didialp Gzyy123 tabi kide senin tercihin ama lokal olursa geldiğini görceksin yanağın yanağına değcek..
ilkbahar Gzyy123 tamamen uyuma ya zor olur 🙂 ben iki defa başka nedenle ameliyat oldum genel aneztezi ile çok kötüydü uyandığımda 😵😵😵 sezeryan olursa epiduralli düşünüyorum.. 🙂