Tgbb Happybaby_ uuu çok geç kalmışsın ben 34. Haftamda yaptım bunları. O zamanda bile çok yordu beni çamaşır yıkamak ütü yapmak yerleştirmek odayı temizlemek. Ve çantanı da mutlaka hazırlamalısın ki 37den sonra her an gelmek isteyebilir bebişko
AysennHED Happybaby_ bence hazırla artık canım akşam sabah hiç belli olmaz aniden gelmeye karar verebilir bebiş son zamanlardasin iki güne biter bugün yıka yarın utule akşamına da çantanı hazırla derim😊
Buseeeeee Geç kalmakmi cok geç kalmışsın canim çocuk şimdi bile doğabilir yani bence hazırla biran önce
Ipek4w 35 haftalıgım bu hafta oda takımı kaldı sil yerleştir 2 gün sürdü çantasında haftasonu hazırlmyı düşünüyorum. Çünkü kasık ağrılarım oluyor korkyrm gelir diye 😁😍 sen iyi durmuşun bu zamana kadar
Esma111 Happybaby_ bir günlük iş hepsi korkmasın gözün. hemen hazırla :) benim hazır ama eksiklerim var krem depend filan. 34.haftadayım.
Gokser Happybaby_ ben 38. haftanin içindeyim, daha iki gün oldu yıkama-ütüleme (annelerin yardımıyla tabii) ve daha da bitmedi.. endişe etmeyin, ancak artık aksiyon almanın zamanı gelmiş☺️