BegumIscanTunc ilk kızımın ismini beraber koyduk o fatime diyodu ben asel..fatime Asel koyduk..ikinci kizimda ben koyucam demişti annesi çok eski zamandaki isimleri söylüyordu ona ben bırakmadım yağmur koyduk buda elizan mısra yada nehir olsun istiyorum eşim annemler söyleyemez diyo istemiyo sinir oluyorum