Meraba kızlar öncelikle hayırlı cumalar olsun😊kızlar bn 2 haftadr sırt ağrısı çekiyorum hep ağrıyo dediğimde normaldir dediler ama sızısından duramadm en son kalkamadm yataktan bi de sadece sağ tarafım çok ağrıyo sol yanımda hiç bişi yok neyse en sonunda doktora gittik ordada sırt ağrısı kalple veya böbrekle alakaldr başka hastaneye sevk etti özel hastaneye gittik takibinde olduğun doktor görmeden bişi yapamam böbrekle ilgili sorun vardr belki dedi ertesi gün doktordan randevu aldm o da 18 haftalık olmasına rağmen nst istedi nst deki doktor sen daha küçüksn ve senin ağrılarının bebekle bi alakası yok dedi böbrek taşı olabilir dedi doktor beye sonucu gösterdm ultrasona da baktı sıkıntı yok bebekte dedi elhamdülillah ama sorun sende dedi sana da en fazla yatış verip takipe alabilirz dedi böbreklerime hiç bakmadı sizce bu normal bi ağrı mı🙂