Minikmucizemgeliyor 33+1 olduk ama hayla isimde çok kararsız kaldım farklı değişik isimler istiyorum🧡 Aklımda olanlar; Mihra ~ Lina ~ Doğa ~ Güneş ~ Ada sizce bunlardan hangisi💁🏻♀️
Didi6 Minikmucizemgeliyor Mihra, Güneş veya Doğa 🌸 Lina ismini hiç sevmiyorum. Özenti duruyor. Ada da çok standard oldu
fatmanurkorkmaz1806 Minikmucizemgeliyor güneş yada ada benimde kızım olacak iki isimde hoşuma gidiyor ama çevremde var diye koyamiyorum kızım isimsiz kaldi banada isim onerirmisiniz