Aydanaydn bana genel olarak şekerin bozuk dedi. Ama sağlık ocağında aile hekimine gösterdim sonucu şekerin normal dedi. İnternetten baktım normal değerlerde görünüyor sadece açlık sınırda. Beni Dahiliye ye yönlendirdi sana şeker ölçüm aleti yazacak dedi ama zaten sigorta karşılamıyormuş o aleti. Dahiliyeye gitme gereği duymadım bu karışıklıkta. Ben yine de dikkat ediyorum yediğime içtiğime.