Iyi gunler kızlar ben sali akşam 18.00 de kanamam başladı eşimle beraber memleketteyiz burdaki en yqkin hastane 3 saat te vardik burdaki doktor kanamanin fazla oldufunu ve yatmam gerektigini soyledi 2 sise serum 1 igne yaptılar proteston verdiler 6 saatte bir dusuk tehlikesi oldugunu söylediler 7 hafta 4 günlük Hamileyim bebegim aşılama yoluyla oldu bu sebeble biraz terdirginim bu sebeble ve bebegimin kalp sesini daha yeni duydum bu sayede rahimde bi bozulma yokmus bebeginde sağlığı yerinde imiş. Ama her hafta igne kullanmam gerektigi söylendi çok şükür kanama yok ama ağrılarım var normal mi sizce sizede sormak istedim . Belki benim gibi basina gelen vardir