Sedaahmett Hamileyken burnu kanayan var mı kızlar. Çok degil ama sızıntı şeklinde az az. 35+4 haftaliğim. Yaklaşik 3 aydır felan ara sıra kaniyor. Bugün saglik ocagina gittim. Doktor krem verdi, burun içi kızarıkmış, kılcal damarlar çatlamiş dedi 🙁
Duygu_demircicek86 Sedaahmett normal korkma canim bnimde kanio doktora sordugumda normal dedi damarlara basinc oldugu icin oluyormus. Arada kaniyor benimde . Ama cok cok kanarsa bi siknti var demekki
Tgbb Sedaahmett hamilelikte normal. Benim de 25. Haftamdan itibaren kanamaya başladı. Fakat fazlası zarar. Yani oluk oluk kanıyorsa sebebi başkadır çok yüksek ihtimalle. Ama kan pıhtılaşıp kalıyor ve az az kanıyorsa sebebi değişen tansiyon hormonlar basınç kılcal damarların fazla etkilenmesi vs herşey olabilir. Korkulacak birşey yok.
VeraEbru Sedaahmett ben 28haftalık hamileyim yaklaşık 3aydır kanıyor 😞 doktorum normal dedi ki ben biliyordum önceki hamileliğimden
senemyavas Benimde azıcık kanıyor ama hemen kanadığı gibi pıhtılaştığı için orda kalıp kuruyor. Nefes almakta zorlandığım zaman anlıyorum ki birkaç damla kanamış ve kurumuş. Öyle temizliyorum rahatlıyorum. Kan akarsa baya kafanı arkaya değil öne doğru eğ. Çook yapılan bir yanlış belki biliyorsundur ama yine de söyleyeyim dedim. İnşallah hemen geçer kanamadan kurtulursun
Sedaahmett senemyavas aynen hemen pıhtılaşiyor. Bende burnum kapali olunca anliyorum. Temizliyorum. Kan pıhtısı çıkıyor. Cok kanamiyor. Az kaniyor. Öne egiyorum zaten kafami canım
momandboys benimde kanadı canım bi sabah uyandım ayağa kalkar kalkmaz kanamaya başladı öğrendim ki hamilelikte basınçtan dolayı kılcal damarlar çatlıyor ve kanıyormuş
Sedaahmett momandboys evet benimde öyle birden su gibi akıveriyor. Ama cok az. Sonra hemen pıhtilaşiyor ve burnum kapaniyor. 🤷♀️ bugün saglik ocagindaki doktorda öyle dedi. Hamileyken kan basıncı fazla oluyormuş. Bide yorgunluktan da olur dedi. 12 aylık oglum var. O cok yoruyor. Ondan galiba 🤷♀️
Sedaahmett Duygu_demircicek86 aynen benimde ara sıra cok az kaniyor. Bugün saglik icagindaki doktorda normal dedi
Sedaahmett Tgbb bugün saglik ocagindaki doktorda aynı şeyi söyledi. Fazla kanamiyorsa normal dedi. Burun içi kilcal damarlar çatlamiş benim.ondan kaniyormuş. Krem verdi doktor.
Umutevi Ben de 20 haftaligim bikac haftadr kaniyor hemen pihtilasip kuruyo yara oldu sandm ama hep icerden hergun geliyor normal sanirim
Sedaahmett Umutevi hamilelikte kan basıncı fazla oldugu icin normal dedi bugün doktor. Ama ilk hamileligimde hiç yaşamamiştım böyle birsey. Bu 2.hamileligim. yaklaşik 3 aydir ara sira kaniyordu. Dün gece biraz fazla kanayinca korktum, bugün saglik ocagina gittim. Burun içi kılcal damarlar çatlamiş. Krem verdi doktor. Dinlen dedi.fazla yorma kendini dedi ama 12 aylık oğlum var bide. Nasıl dinleneceksem 🤷♀️😂
Tgbb Sedaahmett o zaman korkacak bir durum yok çok şükür. Doğumdan sonra yaktırırsınız birşey kalmıyor.
Sedaahmett VeraEbru benim ilk hamileligimde hic kanamamişti. Bu 2.hamileligim cok kötü geciyor. Mide bulantim yok ama diş sıkıntısı cok cektim bu hamileligimde ve burun kanamasi ilk kez yaşadim bu hamileligimde 🤷♀️
VeraEbru Sedaahmett ben mevsimle de alakalı olduğunu düşünüyorum. Bu hamileliğinizi kış aylarında geçirdiyseniz burun akıntısı temizliği de etkilemişti beni. Yazın hamilelik yaşayanlar da bu kadar sık olmuyor tabi kişinin yapısıyla da alakalı. Canınızı sıkmayın doğuma da az kalmış kendiliğinden geçecektir 😊