Hatice_01 Bu aralar da bu çıktı delirmiş hepsi. Bugün gittim kontrole, doktorum bana öyle bişey söylemedi. Sadece benim suyum biraz fazla Şekerden dolayı daha artarsa suyun sezeryana dönmemiz gerekebilir dedi. Bence son haftam da olsa araştır değiştir doktorunu bence biraz da planlı olsun aniden doğuma gelinmesin diye yapıyolardır. Onu da sordum doktoruma isterse yasak olsun gecenin kaçı olursa olsun gelicem dedi, geçen hafta 3 doğum yaptırmış yasak varken