Mom10 Vala ben hamile olduğumu öğrendiğimden beri içine doğmuştu hissetmiştim doktor 12.haftda tahmin etti ama yine emin olamadım etrafta bir mağaza da bile kesin demediyse kızdır erkek hemen gösterir falan dediler görümcem ilk aylar kalçan büyümüş kızdır falan dedi kimseye aldırış etmedim 20. Haftda kesinleşti zaten hissettiğim erkekti oğlum olacak Allah’ın izniyle 🙏🏽😊 ve görümcem hala kız ismi söylüyor doğana kadar inanmayacak 😂😂 karnım da yaygın değil öne doğru küçük bir top şeklinde yandan belli oluyor karşıdan belli değil 😊benim belim çok ağrıdı ilk aylar annem de erkektir bebek kız kasıktaa erkek belde olur demişti ama bilmiyorum 🤷🏽♀️