36+1 o kadar da dikkat ediyorum meyve yiyorum, kaşar peynir yiyorum. Muz yiyorum. Süt içiyorum 😔 Ama yok. Bebeğimin karın çevresi 3 hafta geriden geliyormuş, kilosu 2300. Doktor haftasına göre çok düşük dedi. Moralim aşırı bozuk . Ne yapabilirim başka? Lütfen yardımcı olun.