Merhaba 🙂 34+5 haftalık hamileyim dün gecede beri sanki karnımdan ip çekiliyormuş gibi bi acı hissediyorum sonra tuvalete gidiyorum idrarımı yapınca geçiyor şimdiye kadar hiç olmamıştı. Günde 3 litre su içiyorum enfeksiyon olmuş olabilir mi yada normal mi bu durumu yaşayan var mı?