Babyone sndsk magnezyum kullanıyo musun? Eger kullanmıyosan normal bu haftalarda rahım doguma hazırlıyo kendını. Eger 10 dakıkada bır duzenlı gelırse kasılma ve sertlesme o zaman doktoruna gorunursn
Kbr_71 sndsk normal canım bebeğin ya başı ya poposu ben 4 haftadır çekiyorum nefes zor aldırıyo resmen doktorum bana günde 20 defa olması normal bebek kendini doğuma hazırlıyor dedi
Sunay10_ sndsk Doğum belirtisi bu doktorum dedi eğer sertleşirse gel nst bağlarız diye git canım ebeler baksın
Nazli__ Babyone Gercektenmı benım karnım sertlesıyo ama çocuk döndüğü ıcın sanıyorum bende dogumun erken olcak dedılerde bılmıyorum