havvaace olsun bak bide sana şöyle söyleyim 32+2 de gittim bebeğin karın çevresi geri gelişim geriliği olabilir falan dediler korktum tabi bende o kadar kilo aldım bebek hiç mi beslenemedi diye düşündüm 2 hafta sonra gel dedi gittim bu süreçtede günlük 1 muz 1 bardak süt 1 kase yoğurt bide maden suyu içtim bunları günümün içine yaydım 2 hafta sonra gittim 34+5 te dün yani bebek 2644 gram olmuş düşünebiliyo musun bebek zaten asıl kilosunu son haftalarda alırmış ya dert etme kilosuda kötü değil ki bebişin daha zayıf ölçümleri olan arkadaşlar var içini ferah tut ama dediklerimi yapabilirsin çok faydası var bence hem kalsiyum magnezyum ihtiyacını falanda karşılamış olursun