Merhaba adet günüm 5 gün geçiyor ultra erken gebelik testi yaptım fakat hc yazısı cıktı bu nedemek belim cok agrıo ve akıntım var migdem bulanıyo kendi pişirdigimi yemek istemiyorum ve fazla duygusallastım 4 gün oncede test yaptım normal 5 tl lik onda tek cızgı cıkmıstı sizce hamile olabilir miyim 🤔tekrar test yapmalımıyım