Gamzee00 Masalimm kızıma masal ismini koyucaktım çok seviyorum o ismi eşimin kuzeni sen git köpeğin ismine masal koy bunu duyunca çıldırdım hep koymak istediğim isimden onun yüzünden vazgeçtim 😡😂😂😂
Gamzee00 Masalimm orası öylede canım hatta ben ginede koyalım dedim ama eşim olmaz dedi herşeyi geçte köpeğe masal ismi ne Allah aşkına başka isimmi kalmadı 😂😂😂
Minikmucizemgeliyor Aselin anlamı çok güzel ama artık herkeste var bende asel koyacaktım vazgeçtim çok yaygın olmaya başladı o yüzden Masal diyorum👼🏻♥️
Sinem1- Bende asel koyucam uzun zamandır en güzel ve en hoşuma giden isim bende Asel ,Buğlem ,Elizan arasında kalmıştım ama Asele karar verdim