81anne Kızlar çin takvimine bakıp cinsiyetini öğrendiğinde yanılan oldumuuuu😍 Genellikle hep doğru çıkıyor bu çin takvımı çünkü
Bilgebykl 81anne Ben hamileyim, doldurdugum yasa degil icinde oldugum yasa bakinca tuttu. Kizim olacak, 32′yi doldurmusken aralik ayinda hamile kaldim.
Cylnbrc 81anne ilk kızımda yaptığımda tutmuştu şimdi ikinciye hamileyim bunuda erkek gösteriyor bakalım doğrumu çıkıcak brkliyorum
81anne Annekuzusu23 benımde ilk kaybımda kız çıkmıştı kızdı şimdi erkek çıktı bakalım ne olcak şmdi çok heycanlı yaaa
81anne Cylnbrc benımde ilk kızda tutmuştu şmdi erkek gösterdi benımde bakalım vakti gelince erkek olcakmı❤️🤲😊