Ramos beloc icinde hamilelikte doktorunuza danışın diyor yani icilmemesj öneriliyor. Bana kalp doktorum dedi ki ilk 3 ay bizler icin daha riskli ilac yazmada kontrol etmede dedi. Söylede birsey var dedi bu ilaci yazıyorum sana diyemem %100 bebege zarar vermez diye. Hiç bir ilacın olmadığı gibi bu ilaçlarında kesinlik söz konusu değil dedi. Ama kendin icin yutmak zorundasin dedi. Kalp yetmezligi ve kalp kapakcigim kan sizdirdi ilk gebeligimde . Tani olarak kronik kalp yetmezligi teşhisi kondu ilk gebeligimin 6. Ayindan sonra. Gebelikte bazı hamilelerde oluşabilen bir hastalikmis.bu gebeliligmdr de çoğu ilaci önlem amacli aliyorum mecbur.