Sinopi Kızlar günaydın. Bugün hastaneye gittim 14+6 haftalık hamileyim. Cinsiyet için gittik % 80 90 kız dedi değişme ihtimali var mı sizce ?
Selimem Sinopi bana da 13 haftalıkken 90 kız dedi öyle de 29 geldik şükürler olsun şeninde değişmez bence
Mickeylover Sinopi genelde erkekler değişmiyor kızlarda kordon yanlış görülebiliyormuş doktor kesin diyene kadar bekleyin 😊😊🙏🏻 Sağlıkla gelsin inşallah