Kızlar merhaba, 14nde doğum yaptım. Sütüm var ama bebeğim tutamıyor. Tuttuğu zamanda çok ememiyor. Bende sağarak veriyorum. Biberonla o zaman içiyor. Ama göğüslerim inanılmaz şişti. Sert. Ağrı yok. Çatlakta yok. Neden böyle oldu ki ? Ne yapmam gerekiyor? Nasıl geçer . Yardımcı olur musunuz ?